Jävla spruta !

cha bloggen ;)
konstig dag det varit idag. regnat åskat sol ja detta är väll äkta sommar väder eller ?
Asså sorry om jag är seg med tävlingen men ska lotta ut ikväll 2 vinnare var av en blir intervjuad denna veckan och den andra vinnaren nästa vecka!
Har varit jätte kul med många bidrag framförallt att jag har nya läsare :)
 
Ja vad har jag gjort idag jo jag har jobbat riktigt kul har det varit. även om det har varit regn och åska så var det faktiskt sol imorse härligt. så jag och elina bestämmde oss för att rida ut med Lilleman och Flisan!
Flisan var jätte pigg hon tyckte det var jätte kul att få komma ut i solen och galoppera lite. Igår var jag och tog spruta. kul ? nä..
Så idag fick jag lite reaktioner så jag var tvungen att åka hem men ska se om jag kan ta mig upp där imorgon ;)
 
men tack och hejj!
 
 
 
SAKNAR DIG MICHAN KOM HEM NU !!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teamfuture

Bloggen om Frida Olsson och Josefine Vinsérus väg till toppen inom ridsport.

RSS 2.0