siiims 3 !!!

Sitter hemma och chillar hehe :)
imorgon kommer nog Johanna hit om det gick, Så ska hon sova hos mig till lördag och på lördag ska vi sticka ribban och se Sara Algottson och fina Wega !
 
LÄNGTAR !

Har inte bloggat så himla mkt på senaste tiden men ska komma igång så snart som igen!
 
Asså gud kan verkligen inte betämma mig hur jag ska göra med en annan blogg :/
 
Kan ni tipsa mig lite ?
Vilken blogg sida jag ska ha, om jag ska blogga med nån, tips på nån som kan göra header och design!
PLEASE HJÄLP MIG !
bloggar mer imorgon ska spela lite sims 3 nu ( i love it )
Ha det bra puss haj !



Kommentarer
kornelia

Aw vad gullig du är! Taaack :D<3<3

Svar: älskar din header och deign !!!
Frida Olsson

2012-08-09 @ 13:45:14
URL: http://korneliias.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teamfuture

Bloggen om Frida Olsson och Josefine Vinsérus väg till toppen inom ridsport.

RSS 2.0