Hur tkr jag en bra blogg ska vara.

Asså jag har lite tips på hur man ska kunna göra sin blogg intredssant för andra att läsa. Så här kommer dom. 1. Försöka kunna ha en header och ett bra tema som inte är för irriterande då menar jag med att inte ha för starka färger i sitt tema. 2. Headern ska ha bra bilder alltså helst inte suddiga, det ska vara bra skärpa. Om man har en header som Nellieberntsson.se så är hennes perfekt imed hon har rörlig header bilderna bytas i bra tempo alltså inte för snabbt för man vill ju hinna se bilderna. 3. Alla inlägg du skriver behöver inte ha jätte långa texter alltid. Ibland räcker det med att bara ha rubrik och en bild. kan vara ganska tråkigt att läsa 2 meter lång text varje dag. 4. Om du ska skriva långa inlägg kan det vara bra att man utrycker sig bra och har flytt i texten. Här hade ni lite tips hur jag tkr en rolig blogg ska se ut när jag läser den. Bloggar jag läser.. Michan Skoogs blogg. Michans blogg är helt underbar hon skriver varierade texter och inläggen är alltid roliga att läsa. Hon skriver mycket om sin vardag med sina hästar. Lavio<3



Kommentarer
Michan

Hehe, awe!!! En kompis håller faktiskt på att fixa min
Header och sånt, men det går lite långsamt ;)
Saknar dig verkligen gumman!!
Och jag har inte fått något mejl av dig på 3 sidor.
Skulle Bli jätte glad om du skickar via sms. För jag har inte
Möjlighet att kolla min mejl vart enda dag tyvärr, men skicka via
Sms och gör min dag till den bästa :)
Puss laviotooo<3333333

Svar: None
Frida Olsson

2012-07-19 @ 23:35:40
URL: http://michanochrappe.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teamfuture

Bloggen om Frida Olsson och Josefine Vinsérus väg till toppen inom ridsport.

RSS 2.0